מיני מתיחת בטן

הסרת עודפי עור • הסרת עודפי שומן • העלמת סימני מתיחה • מיצוק העור

למעלה מ-

3000
לקוחות מרוצים

מחוייבים לשביעות רצונך

ליווי צמוד לאורך כל התהליך

מעל 30 שנות ניסיון עם אלפי לקוחות

התאמת טיפול אישית עבורך

מה הלקוחות שלנו חושבים

למה לעשות ניתוח מיני מתיחת בטן?

מיני מתיחת בטן, מכונה גם מתיחת בטן חלקית, היא הליך כירורגי שנועד לתת מענה לבעיות אסתטיקה ונוחות באזור הבטן התחתונה. הליך זה אידיאלי עבור אנשים עם עודפי עור, שומן ורפיון שרירים מקומיים מתחת לטבור, ללא צורך בתיקון נרחב של הבטן העליונה.

למרות שזהו אחד הניתוחים השכיחים ברפואה הפלסטית, זהו עדיין ניתוח כירורגי מורכב המחייב מומחה לכירורגיה פלסטית, בעל הכשרה וניסיון רב. אחד היתרונות הבולטים שלנו הוא היכולת להפגיש בין הציפייה שלך, לבין מה שאפשר להשיג עם ניתוח מיני מתיחת בטן ולקבל תוצאה מקסימלית.  לאחר ניסיון של עשרות שנים וטיפול באלפי לקוחות, אנחנו יכולים להגיד בביטחון מלא שעזרנו ועדיין עוזרים ללקוחותינו להגשים את החלום שלהם.

למי זה מתאים?
מטופלים אידיאליים למיני מתיחת בטן הם אנשים שיש להם דברים שמפריעים להם ספציפית באיזור הבטן התחתונה ואינם זקוקים לתיקון נרחב של הבטן העליונה. התייעצות עם מנתח פלסטי מוסמך חיונית כדי לקבוע אם מיני מתיחת בטן תואמת את המטרות והמצב הגופני שלך.

טיפול ממוקד

מיני מתיחת בטן תוכננה במיוחד כדי לתת מענה לבעיות ספציפיות בבטן התחתונה, באיזור שמתחת לטבור. הליך זה אידיאלי עבור אנשים שיש להם עודף עור, שומן ורפיון שרירים מוגבל לאזור זה, ומספק פתרון ממוקד ויעיל יותר.
פחות פולשני

בהשוואה למתיחת בטן מלאה, מיני מתיחת בטן היא בדרך כלל פחות פולשנית. זה כרוך בחתך קצר יותר ובדרך כלל דורש פחות זמן ניתוח. זה מוביל לתקופת החלמה קצרה יותר, פחות אי נוחות לאחר הניתוח וזמן השבתה מופחת.
החלמה מהירה יותר

בשל האופי הממוקד שלה, ההחלמה ממיני מתיחת בטן היא בדרך כלל מהירה יותר מזו של מתיחת בטן מלאה. מטופלים רבים יכולים לחזור לפעילויות קלות ולעבוד בתוך פרק זמן קצר יותר, אם כי חיוני לעקוב אחר ההוראות של ד"ר שבשין לאחר הניתוח לריפוי מיטבי.
גזרה חטובה ומעוצבת

מיני מתיחת בטן תיצור מראה חלק ומוצק יותר בבטן התחתונה. הליך זה מעלים את מראה "הפאוץ'" או עודפי עור ושומן באזור הבטן התחתונה, מה שמוביל לשיפור מתאר הגוף והתאמה של בגדים.
צלקת מוקטנת

בעוד שצלקת היא שיקול בכל ניתוח, החתך למתיחת בטן קטן יותר ובדרך כלל קל יותר להסתרה מתחת לבגדים ובגדי ים. טיפול נכון בצלקות יכול לעזור למזער את הופעת הצלקות לאורך זמן, ולהפוך אותן לפחות בולטות.

מידע כללי

זמן ההליך

1 – 2 שעות

צלקת

בבטן תחתונה

זמן החלמה

1 – 3 שבועות

אשפוז

לא חובה

ההליך

1.קווי מתאר

קווי המתאר של מיני מתיחת בטן בדרך כלל קצרים יותר מזה של מתיחת בטן מלאה. זה נעשה אופקית לאורך הבטן התחתונה, ממש מעל אזור הערווה. אורך החתך בדרך כלל קטן יותר בהשוואה למתיחת בטן מלאה, מה שמקל על ההסתרה מתחת לבגדים ובגדי ים.
2. אזור המיקוד

מיני מתיחת בטן מתמקדת במיוחד בטיפול בבעיות בבטן התחתונה, מתחת לטבור. זוהי אפשרות מתאימה לאנשים שיש להם רפיון עור קל, עודף שומן ורפיון שרירים מוגבל לאזור זה.
3. הסרת עודפי עור ושומן

בדומה למתיחת בטן מלאה, מיני מתיחת בטן כרוכה בהסרה של עודפי עור ושומן. עם זאת, כמות הרקמה שהוסרה היא בדרך כלל פחות נרחבת, שכן ההליך מתרכז בבטן התחתונה.
4. הידוק שרירים

אם יש הפרדות שרירים קלה באזור הבטן התחתונה, מיני מתיחת בטן יכולה לכלול את הידוק אותם שרירים. ד"ר שבשין יתפור את השרירים המוחלשים יחד כדי לשפר את טונוס השרירים וליצור מראה שטוח יותר.
5. פחות פולשני

בהשוואה למתיחת בטן מלאה, מיני מתיחת בטן היא בדרך כלל פחות פולשנית. מה שבדרך כלל אומר זמן ניתוח קצר יותר ותקופת החלמה מהירה יותר.
6. פחות פולשני

בהשוואה למתיחת בטן מלאה, מיני מתיחת בטן היא בדרך כלל פחות פולשנית. מה שבדרך כלל אומר זמן ניתוח קצר יותר ותקופת החלמה מהירה יותר.
7. התאוששות

ההחלמה ממיני מתיחת בטן היא בדרך כלל קצרה יותר בהשוואה למתיחת בטן מלאה. מטופלים עשויים לחוות פחות אי נוחות, וזמן ההשבתה בדרך כלל מצטמצם. ובכל זאת, חשוב לעקוב אחר הוראות המנתח לאחר הניתוח כדי להבטיח ריפוי תקין.
8. טיפול בצלקת

במיני מתיחת בטן, החתך קטן יותר, אבל צלקות הן עדיין חלק מההליך. ד"ר שבשין ימקם את החתך באופן שניתן להסתיר אותו מתחת לרוב סוגי הבגדים ובגדי הים. טיפול נכון בצלקות יכול לעזור למזער את נוכחות הצלקות לאורך זמן.

לאחר ההליך

חשוב לציין כי ההתאמה של מיני מתיחת בטן תלויה בציפיות ובמטרות הספציפיות של המטופל. התייעצות עם מנתח פלסטי מוסמך היא חיונית כדי לקבוע אם מיני מתיחת בטן היא הבחירה הנכונה בהתבסס על הצרכים והציפיות הייחודיים שלך. המנתח יכול לספק הדרכה אישית והמלצות שיעזרו לך להשיג את התוצאות הרצויות לך.
אנחנו מבינים את הרצון שלך להרגיש טוב יותר בתוך גופך. צאי לדרך חדשה של איכות חיים גבוהה, ביטחון עצמי גבוה ותחושה פנימית חיובית יותר. הגישה הייחודית של ד"ר שבשין בכל מה שקשור למיני מתיחת בטן, מציעה פתרון מותאם אישית ומקיף שיעזור לך להשיג את הגזרה שתמיד רצית.

צוות המרפאה המנוסה של ד"ר שבשין המחויבות למטופל לתוצאה יוצאת דופן, אנו מבינים כי המסע שלך הוא ייחודי. באמצעות הטכניקות החדישות והגישה הממוקדת במטופל/ת, אנו שואפים לא רק לחטב את גופך אלא גם לשפר את את התחושה הפנימית שלך. הגרסה החדשה שלך מתחילה איתנו.
מיני מתיחת בטן - שאלות נפוצות
בניתוח מתיחת בטן (בין אם מיני או מלא) מוסר העודף העור, נמתחים השרירים והתוצאה בטן שטוחה ומהודקת, ההבדל בין שני ההליכים הוא שבניתוח למתיחת בטן (מלא) מטפלים בכל איזור הבטן לעומת מיני מתיחה המיועדת לטפל בחלק התחתון של הבטן על כך החתכים מתבצעים רק בחלק התחתון והמתיחה היא מהטבור ומטה, אין מגע בבטן העליונה.
מיני מתיחת בטן מתאימה לכל מי שרוצה לחזור לגזרה הקודמת ולהסיר עודפי עור, שומן ולתקן רפיון שרירים מתחת לטבור, בין אם בשל ירידה משמעותית במשקל או כתוצאה מהריון.
ההחלמה אורכת בדרך כלל מספר שבועות, אך היא בדרך כלל קצרה יותר ממתיחת בטן מלאה. ניתן לחזור לפעילויות קלות ולעבוד מוקדם יותר, בהתאם לקצב ההחלמה האישי שלך.

החתך קטן יותר וקל להסתרה מתחת לבגדים ובגדי ים. טיפול נכון בצלקות יכול למזער את המראה שלהן ולטשטש אותן לאורך זמן.

התוצאות יכולות להשמר לאורך זמן עם אורח חיים בריא, אך גורמים כמו הזדקנות ותנודות במשקל יכולים להשפיע על התוצאות לאורך זמן. ייתכן שיהיה צורך בהליכים נוספים בעתיד במידת הצורך, אנחנו שואפים בלעזור במניעה על מנת למזער את הצורך בהליך נוסף.
העלויות משתנות, בגדול, מיני מתיחת בטן בדרך כלל זולה יותר ממתיחת בטן מלאה.
האם ישנם סיכונים או סיבוכים אפשריים הקשורים למיני מתיחת בטן?
תוכן עניינים

מיני מתיחת בטן תמונות לפני ואחרי

צרי איתנו קשר