מיני מתיחת פנים

מיני הרמת פנים • הידוק עור הפנים • הצערת עור הפנים

למעלה מ-

3000
לקוחות מרוצים

מחוייבים לשביעות רצונך

ליווי צמוד לאורך כל התהליך

מעל 30 שנות ניסיון עם אלפי לקוחות

התאמת טיפול אישית עבורך

מה הלקוחות שלנו חושבים

היתרונות במיני מתיחת פנים

מיני מתיחת פנים (או מתיחת פנים חלקית) היא הליך כירורגי פחות פולשני ממתיחת פנים קלאסית (מלאה) שנועד לתת מענה לסימני הזדקנות מוקדמים באיזור הפנים התחתונות ובצוואר.הליך זה מתאים ביותר עבור אנשים שיש להם רפיון קל עד בינוני באזורים אלה ורוצים להשיג מראה צעיר יותר מבלי לעבור מתיחת פנים מלאה.

פחות פולשני

בשונה ממתיחת פנים מלאה, ההתערבות הכירורגית מצומצמת יותר וממוקדת באיזורים יותר ספציפיים אותם נרצה לשנות.
החלמה מהירה יותר

ההחלמה מניתוח מיני מתיחת פנים קצרה יותר בשל הפולשנות המופחתת. החזרה לשגרה מלאה מהירה יותר בטיפול זה.
שיפור קו הלסת

אחד האיזורים היותר בולטים שהליך זה מתמקד בו הוא בדרך כלל קו הלסת והצוואר, בעזרת הגדרת קווי מתאר ושימוש בטכניקות פחות פולשניות משיגים מקסימום תוצאות.
קווי מתאר משופרים

הסיבה שמיני מתיחת פנים משיגה תוצאות מדהימות היא בשל ההתמקדות באיזורים הכי קריטיים בפנים, קו הלסת ומתאר קווי הצוואר. התמקדות באיזורים אלה מביא לשינוי משמעותי בניראות הפנים.
צלקות מינימאליות

הצלקות בהליך זה קטנות וכמעט לא נראות. בדומה לניתוחים פלסטיים אחרים צלקות אלו ממוקמות באיזורים "אסטרטגיים" אשר מסייעים להסתיר אותן.

מידע כללי

זמן ההליך

1.5 – 2 שעות

צלקת

מינימאליות, מאחורי האוזניים

זמן החלמה

2 – 3 שבועות

אשפוז

במקרה הצורך

ההליך

1. ייעוץ

התהליך מתחיל בייעוץ ראשוני עם ד"ר שבשין. במהלך הייעוץ, תדונו בלבטים ובשאלות שלך, במטרות ובהיסטוריה הרפואית שלך. ד"ר שבשין יבחן ויעריך האנטומיה של הפנים שלך כדי לקבוע אם מיני מתיחת פנים היא הפתרון האידיאלי עבורך.
2. בדיקות קדם ניתוחיות

לאחר בדיקת ההתאמה, תתבצע הערכה בריאותית יסודית הכוללת מספר בדיקות. כמו כן ינתן כל המידע הרלוונטי לגבי ההרדמה
3. הרדמה

ביום הניתוח יבוצעו הכנות לפני הסדציה ע"י רופא מרדים. ההרדמה מבטיחה את נוחיותך ורווחתך ומאפשרת לד"ר שבשין לבצע את מלאכתו בצורה יעילה ומדוייקת.
4. הגדרת קווי מתאר

ד"ר שבשין יבצע חתכים לפי התוצאות הרצויות שסוכמו. חתכים אלה בדרך כלל קצרים יותר ופחות נרחבים מאלה המשמשים במתיחת פנים מלאה. החתכים מבוצעים וממוקמים בצורה כזו שמסתירה אותם.
5. מיצוק העור

ד"ר שבשין ירים וימקם מחדש את רקמות הפנים הפנימיות כמו שרירי ושמן. בשלב זה בעצם מתבצע הטיפול בריפיון העור, עיצוב קווי המתאר לשיפור הניראות, והידוק השרירים במידת הצורך.
6. הסרת עור עודף

עודפי העור אשר גורמים לצניחת עור הפנים והצוואר מוסרים בזהירות ולפי קו המתאר שהוגדר מראש.
7. סגירה וחבישה

החתכים נסגרים בקפידה עם תפרים או דבק כירורגי. המטרה היא ליצור קווי חתך מוסתרים היטב המשתלבים בקווי המתאר הטבעיים של הפנים.
8. התאוששות

בסיום ההליך תועבר/י לחדר התאוששות והשארות תחת מעקב עד להשגת עירנות והכרה מלאים. לאחר ווידאו שהכל תקין ניתן להשתחרר מהמפראה.

לאחר ההליך

בימים הראשונים שלאחר הניתוח תורגש אי נוחות הניתנת לניהול ע"י משכחי כאבים. במהלך ההחלמה יש להמנע מצריכת אלכוהול, עישון, מאמץ פיזי וחשיפה לשמש. כמו כן יש להמנע מתכשירי פנים מסויימים. הנחיות מלאות יתנו בהתאם לצורך לאחר ההליך. בחלוף שבוע ימים הפנים והחבורות מחלימות והתוצאות הסופיות נראות לאחר כמספר שבועות בהחלמה המלאה.
רמת שביעות הרצון הגבוהה, זמני ההחלמה הקצרים והתוצאות שנשמרות לטווח ארוך יחד עם אורח חיים בריא מביאים סיפוק אדיר ללקוחותינו. עשי את הצעד הראשון שיחזיר לפנייך את החיוניות והרעננות שהשנים לקחו.
מיני מתיחת פנים - שאלות נפוצות
מיני מתיחת פנים מבוצעת לרוב בהרדמה מקומית עם סדציה. זה אומר שתהיי בעירנות/הכרה חלקית ואלחוש באיזור הפנים. לרוב אין צורך בהרדמה כללית עבור ניתוח זה משום שהינו פחות פולשני, מה שתורם לתקופת החלמה קצרה יותר.
כן, ניתן לשלב מיני מתיחת פנים עם הליכים קוסמטיים אחרים כדי לטפל בבעיות אסתטיות מרובות בו זמנית. השילובים הנפוצים כוללים ניתוח עפעפיים (בלפרופלסטיקה), הרמת גבות או טיפולים לא ניתוחיים כמו חומרי הזרקה או בוטוקס. שילוב של הליכים אלו יכול לספק הצערת פנים מקיפה יותר, תוכלי לדון עם ד"ר שבשין על הגישה הטובה ביותר במהלך הייעוץ שלך.
המועמדים האידיאליים למיני מתיחת פנים הם אנשים בשנות ה-40 עד ה-60 לחייהם עם רפיון קל עד בינוני בפנים התחתונות ובצוואר, במצב בריאותי כללי טוב. עליהם להיות בעלי ציפיות ריאליות לגבי תוצאות ההליך ולהיות מוכנים לעקוב אחר ההנחיות לאחר הניתוח.

זמני ההחלמה יכולים להשתנות, אך רוב המטופלים יכולים לצפות להחלמה קצרה יותר בהשוואה למתיחת פנים מלאה. בדרך כלל, ניתן לחזור לפעילויות קלות תוך שבוע ולחדש פעילויות מאומצות יותר לאחר מספר שבועות. נפיחות וחבורות עשויות להימשך לתקופה קצרה אך להירגע בהדרגה.

כחלק מהניתוך, החתכים מתוכננים בצורה כזו שהם מוסתרים היטב. הם מתחילים בדרך כלל מול האוזן ומתרחבים סביב תנוך האוזן, מה שממזער את הנראות של הצלקות. עם הזמן, הצלקות נוטות לדעוך ולהיות אף פחות בולטות.
אורך החיים של התוצאות יכול להשתנות בהתאם לגורמים בודדים ולמידת ההזדקנות. בדרך כלל, התוצאות של מתיחת פנים מיני יכולות להימשך כ-7 עד 10 שנים ויותר. בחירה נכונה של טיפוח עור ואורח חיים יכול לעזור להאריך את השפעות ההליך.
תוכן עניינים

מיני מתיחת פנים תמונות לפני ואחרי

צרי איתנו קשר