ניתוח מתיחת זרועות

ניתוח מתיחת זרועות • הסרת עור עודף בזרועות • חיטוב הזרועות

למעלה מ-

3000
לקוחות מרוצים

מחוייבים לשביעות רצונך

ליווי צמוד לאורך כל התהליך

מעל 30 שנות ניסיון עם אלפי לקוחות

התאמת טיפול אישית עבורך

מה הלקוחות שלנו חושבים

יתרונות ניתוח מתיחת זרועות

ניתוח מתיחת זרועות (ניתוח הרמת זרועות) הינו ניתוח שנועד לשפר את מראה וקו הזרועות. הליך זה מתאים לאנשים שיש להם עור עודף ושומן עיקש בזרועות בחלק העליון (בין הכתף למרפק) שלא נעלם בעזרת דיאטה וספורט או בשל תהליך ההזדקנות הטבעי, ירידה משמעותית במשקל או גנטיקה.

חיטוב הזרועות

ניתוח מתיחת זרועות יכול להסיר ביעילות עודפי עור ושומן מהזרועות העליונות, מה שמוביל למראה יותר מחוטב. מטופלות רבות מדווחות על שיפור בביטחון העצמי ועל תחושות רווחה אחרי הליך זה.
מראה אסתטי יותר

תהליך ההזדקנות הטבעי וירידה משמעותית במשקל הרבה פעמים גורמים לעור הזרועות העליונות להיות נפול ומדולל. ניתוח מתיחת זרועות מביא לשיפור משמעותי ויוצרות מראה אסטתי, חטוב וצעיר יותר.
התאמת בגדים ולבוש

מטופלים רבים מגלים שהם יכולים ללבוש בנוחות בגדים ללא שרוולים או שרוולים קצרים מבלי להרגיש מודעים למראה הזרועות שלהם, מה שיכול להרחיב את אפשרויות הבחירה שלהם מארון הבגדים.
הגדלת טווח התנועה

במקרים מסוימים, עודף עור בזרועות העליונות עלול להגביל את התנועה ולגרום לאי נוחות. ניתוח מתיחת זרועות יכול להקל על בעיות אלו, ולאפשר תנועתיות ונוחות רבה יותר של הזרוע.
תחושת רווחה

מטופלים ומטופלות רבים שבוחרים לעבור ניתוח מתיחת זרועות מדווחים על דימוי גוף טוב יותר ורווחה פסיכולוגית כללית. מה שמביא להרגשת ביטחון עצמי מוגברת ותחושת נוחות באינטרקציות חברתיות.

מידע כללי

זמן ההליך

2 – 2.5 שעות

צלקת

לאורך הזרוע

זמן החלמה

2 – 4 שבועות

אשפוז

לא חובה

ההליך

1. ייעוץ

בפגישת הייעוץ עם ד"ר שבשין תדברו על המטרות שלך, ההיסטוריה הרפואית וכל שאלה שעולה לך הקשורה להליך. ד"ר שבשין יבחן את זרועותייך, גמישות העור והבריאות הכללית שלך כדי לקבוע אם ניתוח מתיחת זרועות מתאים לך.
הערכה טרום ניתוחית

במידה ונמצא שהניתוח מתאים למטרות הספציפיות שלך, ישנם מספר בדיקות שיתבצעו לפני ההליך כגון בדיקות דם ובדיקות רפאויות אחרות.
הרדמה

ביום הניתוח תבוצע הרדמה ע"י רופא מרדים. בחירת ההרדמה (הרדמה מקומית, תוך ורידי או הרדמה כללית) תקבע במהלך הייעוץ שלך.
קווי המתאר

ד"ר שבשין יבצע חתך לאורך החלק הפנימי או האחורי של הזרוע העליונה, שאורכו ומיקומו יהיו תלויים במידת התיקון הנדרש. החתך עשוי להימשך מבית השחי ועד למרפק במקרים מסוימים.
עיצוב הרקמות

עודפי שומן ועור רפוי יוסרו, וניתן יהיה למקם מחדש או להדק את הרקמות כדי להשיג את קווי המתאר והמראה הרצויים.
תפירה וסיום

לאחר עיצוב מחדש של רקמות הזרוע, יסגור ד"ר שבשין את החתך בקפידה באמצעות תפרים. שלב זה חיוני כדי למזער צלקות.
התאוששות

בסיום ההליך תועבר/י לחדר התאוששות עד להגעה להכרה מלאה ותחושת יציבות ולאחר מכן ניתן להשתחרר הבייתה.
החלמה ומעקב

לאחר ההתאוששות ולפני השחרור הבייתה, ינתנו הוראות להמשך טיפול בצלקות והחלמה. ייתן ויהיה צורך בלבישת שרוול לחץ.

לאחר ההליך

בזמן ההחלמה יש להמנע מפעילות גופנית מאומצת עד להחלמה. ניתן לחזור לפעילות בסיסית שטופת בתוך כמה ימים/שבוע. בנוסף, ייקבעו פגישות מעקב כדי לוודא שתהליך ההחלמה קורה בצורה תקינה וטובה.
בין אם מדובר בירידה משמעותית במשקל, תהליך ההתבגרות הטבעי, גנטיקה או שומן עיקש ועור רפוי שהמראה שלהם לא משתפר עם דיאטה וספורט, אין סיבה להרגיש מוטרדים מזה. הפתרון לתחושת ביטחון עצמי גבוה נמצא אצלנו. הצטרפו לאלפי הלקוחות המרוצים של ד"ר שבשין וגלו את עצמכם מחדש.
ניתוח מתיחת זרועות - שאלות נפוצות
המטרה העיקרית של הליך זה (ברכיופלסטיקה) היא לשפר את מראה הזרועות העליונות על ידי הסרת עודפי עור ושומן, וכתוצאה מכך מראה צעיר ומחוטב יותר.
מועמדים אידיאליים לניתוח מתיחת זרועות הם אנשים במצב בריאותי תקין, בעלי משקל גוף יציב, ובעלי עודפי עור ו/או שומן באזור הזרוע העליונה שאינם נעלמים עם תזונה ופעילות גופנית. צרו איתנו קשר לבדיקת התאמה.
צלקות הן חלק מכל הליך כירורגי, הנראות והמיקום שלהן ניתנים "לניהול", הכוונה שניתן למקום את הצלקות באיזור שיהיה מוסתר. כמו כן צלקות נותות לדעוך ולהעלם עם הזמן, בהתאם לקצב הריפוי האינדיבידואלי של כל מטופל ומטופלת.

זמני ההחלמה יכולים להשתנות מאדם לאדם, אך על המטופלים לצפות למספר שבועות של פעילות מופחתת. בתחילה, עשויות להיות נפיחות, חבורות ואי נוחות. כל אלה חולפים לאחר 4 – 8 שבועות ואז גם ניתן לראות את התוצאה הסופית.

כן, חלק מהמטופלות בוחרות לשלב ניתוח מתיחת זרועות עם פרוצדורות אחרות כמו שאיבת שומן או מתיחת גוף, במיוחד אם הן עברו ירידה משמעותית במשקל ויש להן עודפי עור באזורים מרובים. ניתן לדון בשילוב זה עם ד"ר שבשין.
כמו כל ההליכים הכירורגיים, גם הליך זה טומן בחובו סיכונים מסוימים, כולל זיהום, דימום, בעיות צלקות, אסימטריה וסיבוכי הרדמה. סיבוכים אלו קיימים אך הינם נדירים מאוד.
מתי אוכל לחזור לשגרה ולפעילות גופנית מלאה?
תוכן עניינים

ניתוח מתיחת זרועות תמונות לפני ואחרי

צרי איתנו קשר