ניתוח מתיחת ירכיים

עיצוב ירכיים • הצרת היקפי הירכיים

למעלה מ-

3000
לקוחות מרוצים

מחוייבים לשביעות רצונך

ליווי צמוד לאורך כל התהליך

מעל 30 שנות ניסיון עם אלפי לקוחות

התאמת טיפול אישית עבורך

מה הלקוחות שלנו חושבים

היתרונות בניתוח מתיחת יריכיים

ניתוח מתיחת ירכיים הינו אחד ההליכים הפלסטיים המבוקשים ביותר המספק תוצאות משמעותיות שנשמרות לאורך זמן. הליך זה מהווה פתרון מעולה עבור אנשים שחוו ירידה משמעותית במשקל ונשארו עם עודפי עור רפוי ומצבורי שומן עיקשים שלא מגיבים לספורט ותזונה נכונה. אחד התנאים והמרכיבים החשובים להתאמה לניתוח מתיחת ירכיים הוא משקל יציב שכן תוצאות ההליך נשמרות בתצורה הכי טובה כשהמשקל תקין. חשוב לציין שהליך זה אינו מהווה תחליף לירידה במשקל וזהו לא המניע שלשמו נועד הליך זה.

שיפור קו המתאר

ניתוח מתיחת ירכיים משפר משמעותית את קווי המתאר והמראה של הירכיים על ידי הסרת עודפי עור ושומן. מה שיוצר מראה חלק יותר, חטוב וצעיר יותר, שמגביר את הביטחון העצמי ואת דימוי הגוף.
תוצאות ארוכות טווח

בעוד שניתוח מתיחת ירכיים אינו תחליף לאורח חיים בריא, התוצאות שלו יכולות להשמר לאורך זמן בשילוב עם תזונה נכונה ופעילות גופנית. הסרת העור והשומן העודפים היא לצמיתות, למרות השינויים הפיזיים שקורים לאורך זמן, השיפור בקו מתאר הירך נשאר בדרך כלל.
נוחות מוגברת

אנשים עם עור ירכיים רפוי עלולים לחוות אי נוחות ושפשופים, במיוחד כאשר הם עוסקים בפעילות גופנית או לובשים בגדים מסוימים. ניתוח מתיחת ירכיים יכול להקל על אי הנוחויות הללו על ידי הסרת העור והשומן העודפים, מה שהופך את הפעילות היומיומית לנוחה יותר.
שיפור בתנועה

עודפי עור ושומן בירכיים עלולים להגביל את הניידות ולהפוך את הפעילות הגופנית למאתגרת יותר. לאחר מתיחת ירכיים, המטופלים חווים לעיתים קרובות שיפור בניידות וקלות תנועה, מה שמקל על העיסוק בפעילות גופנית ובפעילויות אחרות.
התאמת בגדים וסטייל

מטופלים רבים מגלים שאחרי מתיחת ירכיים, הבגדים שלהם מתאימים יותר והם יכולים ללבוש סגנונות שהם אולי נמנעו מהם עקב חששות לגבי מראה הירכיים שלהם. זה יכול להוביל להערכה עצמית מוגברת ולתחושת חופש גדולה יותר בבחירת בגדים.

מידע כללי

זמן ההליך

2 – 3 שעות

צלקת

תלוי בשיטת הניתוח

זמן החלמה

4 – 6 שבועות

אשפוז

אין צורך

ההליך

1. ייעוץ

כמו בכל הליך כירורגי השלב הראשון הוא ייעוץ שבמהלכו תוכל/י לשתף את ד"ר שבשין בציפיות, המניעים והחששות שלך מההליך. ד"ר שבשין יבחן ויעריך את התאמתך להליך זה ואת הדרך היעילה ביותר להשיג את המטרות שלך.
2. תכנון קדם ניתוחי

במידה ויוחלט כי מתיחת ירכיים הוא אכן ההליך הנכון עבורך ותחליט/י לקחת את הצעד ולעבור אותו תבחר סוג הרמת הירכיים (מדיאלית, צידית או דו-צדדית) בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.
3. הכנה כירורגית

ביום הניתוח יבוצע הליך קליטה במרפאה, בדיקות והערכה רפואית במידת הצורך. תינתן הרדמה ע"י רופא מרדים כדי להבטיח נוחות ושההליך יעבור בצורה נטולת כאב.
4. קווי מתאר

זהו השלב בו מתחיל ההליך. ד"ר שבשין יבצע חתך בהתאם לתכנית שנקבעה מראש ושתשיג התוצאה האידיאלית עבורך.
5. הסרת רקמות

עודפי עור ושומן מוסרים מאזור הירכיים דרך החתכים. ד"ר שבשין יפסל בקפידה את הירכיים כדי להגיע לקו המתאר הרצוי.
6. הידוק העור

לאחר הסרת וסידור הרקמות, העור שנותר נמשך, נמתח ונתפר למקומו. שלב זה יוצר קו מתאר ירך חלק ומוצק יותר.
7. התאוששות

בסיום ההליך תועברי לחדר התאוששות תחת מעקב ובקרה עד לחזרה להכרה מלאה ותחושת יציבות.
8. החלמה וטיפול

לאחר ההתאוששות ולפני השיחרור הבייתה תקבלי הוראות טיפול בפצעים וכמו כן חבישה בהתאם לצורך.

לאחר ההליך

בימים הראשונים של ההחלמה יופיעו חבורות וניפיחויות שהולכות ופוחתות כאמור כבר בימים הראשונים. במהלך ההחלמה יש להמנע מפעילויות פיזיות מאומצות, חשיפה לשמש ועוד מספר הוראות שינתנו ע"י ד"ר שבשין וצוות המרפאה. יש להשמע להוראות הטיפול על מנת לקדם את תהליך הריפוי בתצורה הטובה ביותר. כמו יש ללבוש בגדי לחץ כדי לעודד ריפוי תקין ומהיר של מהניתוח. תוצאות ההליך מגיעות לתצורתן הסופית ככל שההחלמה נמשכת. התוצאות נשמרות לשנים רבות ויש לתחזק ולשמר את התוצאות ע"י שמירה על אורח חיים בריא, פעילות גופנית ותזונה נכונה.
ניתוח מתיחת ירכיים הינו הליך פלסטי מבוקש שמספק תוצאות משמעותיות הנשמרות לאורך זמן. מטופלות שעברו הליך זה משתפות על שינוי חיובי ניכר בחייהן בפן הרגשי והפיזי כאחד. אנחנו מזמינים אותך לעשות את איתנו את הצעד שישנה את חייך ויאפשר לך להשיג את הגזרה שבה את חושקת.
ניתוח מתיחת ירכיים - שאלות נפוצות
אתה עשוי להיות מועמד מתאים להרמת ירכיים אם יש לך עודפי עור ושומן בירכיים, שיכולים לנבוע מירידה במשקל, הזדקנות או גנטיקה. מועמדים טובים הם בדרך כלל במצב בריאותי כללי טוב ויש להם ציפיות ריאליות לגבי תוצאות הניתוח. עדיף להתייעץ עם מנתח פלסטי מוסמך להערכה אישית.
התוצאות של הרמת ירכיים יכולות להיות לאורך זמן. בעוד שתהליך ההזדקנות הטבעי עשוי לגרום לשינויים מסוימים לאורך זמן, הסרת העור והשומן העודפים היא לצמיתות. שמירה על משקל יציב והקפדה על אורח חיים בריא יכולים לעזור להבטיח שהתוצאות יימשכו לאורך שנים.
במהלך שלב ההחלמה הראשוני, שנמשך מספר ימים, לרוב יופיעו נפיחות, חבורות ואי נוחות. רוב המטופלים יכולים לחזור לפעילויות קלות תוך מספר שבועות, אך חשוב להימנע מפעילות גופנית מאומצת והרמה כבדה במהלך תקופה זו. החלמה מלאה והתוצאות הסופיות עשויות להימשך מספר חודשים עד שנה.

כן, יהיו צלקות לאחר הרמת ירך, כמו בכל הליך כירורגי. עם זאת, ד"ר שבשין ימקם את החתכים באופן אסטרטגי כדי למזער את הנראות שלהם. הצלקות יהיו מורגשות בתחילה אך בדרך כלל מתפוגגות עם הזמן, ויהפכו פחות בולטות עם ההחלמה. טיפול נכון בצלקת וביצוע ההנחיות לאחר הניתוח יעזרו בטיפול בצלקות.

תוכן עניינים

ניתוח מתיחת ירכיים תמונות לפני ואחרי

צרי איתנו קשר