שאיבת שומן בבטן

מיצוק העור • הצרת היקפים

למעלה מ-

3000
לקוחות מרוצים

מחוייבים לשביעות רצונך

ליווי צמוד לאורך כל התהליך

מעל 30 שנות ניסיון עם אלפי לקוחות

התאמת טיפול אישית עבורך

מה הלקוחות שלנו חושבים

היתרונות בשאיבת שומן בבטן

שאיבת שומן בבטן מהווה פתרון לבעיות הקשורות לאסתטיקה של הבטן אחרי היריון, ירידת משקל משמעותית וגם תהליכי התבגרות טבעיים.

מינימום פולשנות

אחד היתרונות העיקריים של שאיבת שומן בבטן הוא שמדובר בהליך חצי פולשני. זה כרוך בחתכים קטנים ומבוצע בדרך כלל בהרדמה מקומית. המשמעות היא פחות טראומה לגוף, הפחתת צלקות וזמני החלמה קצרים יותר בהשוואה להליכים כירורגיים פולשניים יותר.
שאיבת שומן והידוק העור

שאיבת שומן בבטן עם מכשיר הבודיטייט משלב הפחתת שומן בבטן והידוק העור בהליך אחד. אנרגיית תדר הרדיו המשמשת במהלך ההליך לא רק ממיסה ומסירה עודפי שומן אלא גם מגרה את ייצור הקולגן בעור. זה מוביל לשיפור גמישות העור ולמראה חלק ומהודק יותר לאורך זמן.
טיפול ממוקד

שאיבת שומן בבטן היא האופציה האידיאלית לטיפול ממוקד. זה מאפשר דיוק בעיצוב אזורים ספציפיים בגוף שיש בהם מצבורי שומן עיקשים ועור שנהיה רפוי. גישה מקומית זו עוזרת להשיג קווי מתאר חלקים ופרופורציונליים יותר, כמו כן להעלים צלוליט וסימני מתיחה.
חזרה מהירה לשגרה

בהשוואה לשאיבת שומן קלאסית, זמן ההשבתה אחרי טיפול בודיטייט הוא בדרך כלל קצר יותר. בעוד שניתן לצפות לנפיחות, חבורות ואי נוחות לאחר ההליך, מטופלים רבים יכולים לחזור לפעילויות קלות תוך מספר ימים ולחזור בהדרגה לפעילות רגילה תוך מספר שבועות.
מראה טבעי

הידוק העור ההדרגתי המתרחש עקב גירוי הקולגן מוביל לתוצאות בעלות מראה טבעי שהולכות ומשתפרות עם הזמן. שיפור הגמישות והמוצקות של העור תורם למראה צעיר יותר ללא המראה ה"מוגזם" שלעיתים יכול להיות קשור לפרוצדורות כירורגיות אגרסיביות יותר.

מידע כללי

זמן ההליך

1 – 1.5 שעות

צלקת

משאיר צלקות עדינות

זמן החלמה

2 – 3 שבועות

אשפוז

לא חובה

ההליך

1. הרדמה

שאיבת שומן מבוצעת בדרך כלל בהרדמה מקומית או באלחוש קל. בחירת ההרדמה תלויה בהיקף הטיפול וברמת הנוחות שלך. ההרדמה מבטיחה שתרגישי נוח וללא כאבים במהלך ההליך.
2. חתך

חתך קטן (בדרך כלל בסביבות 2-3 מילימטרים) נעשה באזור הטיפול. חתכים אלה קטנים משמעותית מאלו המשמשים בשאיבת שומן קלאסית או פרוצדורות כירורגיות אחרות.
3. אנרגיית גלי רדיו

צינורית שעוצבה עם אלקטרודה פנימית מוחדרת דרך החתך. הצינורית מספקת אנרגיית תדרי רדיו מבוקרת הן חיצונית על פני העור והן פנימית לשומן ולרקמות.
4. המסת השומן

אנרגיית גלי הרדיו מחממת את תאי השומן, וגורמת להם להיות נוזליים יותר.מה שמקל על הסרת השומן באמצעות שאיבה עדינה.
5. תפירה בחוטים נמסים

לאחר השלמת ההליך, החתכים הקטנים נסגרים בדרך כלל עם תפרים או רצועות דביקות. החתכים האלה הם בדרך כלל כל כך קטנים שהם לא דורשים תפרים, אבל זה יכול להשתנות.
6. החלמה

לאחר הליך שאיבת שומן, את/ה תהי/ה במעקב לזמן קצר במרפאה כדי לוודא שאין סיבוכים כלשהם. תקבל/י הנחיות לאחר הניתוח, כולל לבישת בגדי דחיסה להפחתת נפיחות ותמיכה בתהליך הריפוי. ניתן לצפות לנפיחות זמנית, חבורות ואי נוחות במהלך תקופת ההחלמה הראשונית.

לאחר ההליך

לעיתים לאחר הניתוח נדרש להישאר באשפוז לילה אחד. יש ללבוש חגורת לחץ בכל שעות היממה במהלך חודש לאחר הניתוח, מטרת חגורת הלחץ היא להוריד נפיחויות ולסייע בעיצוב הבטן. במידה ויש כאבים לאחר הניתוח, בדומה להתכווצויות שרירים והרגשת אי נוחות מומלץ להשתמש במשככי כאבים קלים (כגון אקמול, אופטלגין) במידה ומשככי הכאבים לא מסייעים, ד"ר אורי שבשין ימליץ על נטילת תרופות אחרות שיוכלו לסייע. בכל מקרה אין לבצע מאמץ גופני כחודש לאחר הניתוח. מספר שבועות ספורים לאחר הניתוח (עד 6 שבועות) כבר ניתן להנות מהמראה הסופי. תזונה נכונה, תפריט דיאטטי, ספורט ושמירה על אורח חיים בריא, יסייעו לך לשמור על תוצאות הניתוח לאורך זמן.

שאיבת שומן בבטן לנשים

נשים רבות מתעניינות בהליך שאיבת שומן בבטן מהסיבה הפשוטה, זה משיג תוצאות שנראות לעין בזמן קצר ונשמרות לטווח הארוך. ישנן מספר סיבות עיקריות המובילות נשים להתעניין בשאיבת שומן בבטן:

ירידת משקל משמעותית: במקרים רבים, ירידה משמעותית במשקל משאירה אחריה עור עודף, ואף שומן עיקש שאינו מגיב לאימונים ודיאטה.
הריון: זו היא אולי אחת הסיבות הנפוצות ביותר, שכן הריון (או מספר הריונות) גם הוא מותיר אחרי פעמים רבות עור בטן רפוי ולפעמים גם סמיני מתיחה.
תהליכים טבעיים: תהליכי ההתבגרות הטבעיים והפחתה בייצור הקולגן עלולים לגרום לבטן מראה פחות מוצק ונפול.

שאיבת שומן בבטן מהוות פתרון יעיל בטיפול בבעיות אלו בדגש על מינימום פולשנות וחזרה מהירה לשגרה.

שאיבת שומן בבטן התחתונה

איזור הבטן התחתונה והמותניים ידועים כאיזורים שצוברים שומן הכי מהר ובמקרים מסויימים מדובר בשומן עיקש שלא מגיב (מופחת) לפעילות גופנית ודיאטה.
במקרים של הריון ובמיוחד אחרי ניתוח קיסרי, הבטן התחתונה נוטה להשאר עם סוג של "פאוץ" שגם הוא אינו מגיב לספורט ואימונים.

עבור רבים מאיתנו, נשים וגברים גם יחד, שומן מיותר נתפש כפגיעה באסתטיקה. מאחר שאנחנו חיים בעידן שבו לפן הוויזואלי השפעה בלתי מבוטלת על הדימוי העצמי שלנו, אותו שומן מיותר עלול למנוע מאיתנו איכות חיים מקסימלית ולהוות מטרד של ממש. בפרט הופך מצבור שומן שכזה למסתכל אם גם שמירה על תזונה נכונה וביצוע פעילות גופנית מתאימה לא מצליחים לסלק אותו - כשזה המצב, כדאי להיעזר בפתרונות שמציעה הרפואה האסתטית, ובפרט לנוכח החידושים המהפכניים בתחום.
שאיבת שומן בבטן - שאלות נפוצות
לא, שאיבת שומן היא לא הליך הרזיה. הליך זה נועד להסיר כיסי שומן מקומיים ולשפר את קווי מתאר הגוף. זה מתאים למועמדים אשר קרובים למשקל האידיאלי שלהם והם בעלי איזורי שומן ועור רפוי ספציפיים שבהם הם רוצים להתמקד.
זמן ההחלמה משתנה מאדם לאדם, אך בדרך כלל כרוך במספר ימים עד שבוע של מנוחה ופעילות מוגבלת. רוב המטופלים יכולים לחזור לפעילות קלה במהירות יחסית, אך פעילות גופנית מאומצת ותוצאות מלאות עשויות להימשך מספר שבועות עד חודשים.
תאי השומן שהוסרו במהלך שאיבת שומן אינם מתחדשים בדרך כלל. עם זאת, שמירה על אורח חיים בריא, כולל תזונה מאוזנת ופעילות גופנית סדירה, חיוניים לשמירה על התוצאות ולמניעת הצטברות שומן חדשה.

החתכים הנעשים בשאיבת שומן בבטן קטנים וממוקמים בצורה אסטרטגית כדי למזער את הנראות. עם הזמן, צלקות אלו נוטות לדעוך ולהיות פחות בולטות.

סיכונים נפוצים כוללים נפיחות, חבורות וחוסר תחושה זמני. סיבוכים פחות שכיחים עשויים לכלול זיהום, תוצאות לא אחידות או אי סדרים בקווי מתאר. ד"ר שבשין הינו מומחה בעל שם עולמי עם ניסיון של שנים אשר מבטיח מיזעור של תופעות וסיכונים אלו.
תוכן עניינים

שאיבת שומן בבטן תמונות לפני ואחרי

צרי איתנו קשר