כשמדברים על הגדלת חזה מחירים הם חלק בלתי נפרד מהשיחה, ואך טבעי הוא שזה המצב, שכן הליך כירורגי פופולארי זה אינו זול. מצד שני, הגדלות חזה אינן עוד ניתוח פלסטי אלא הגשמת חלום, ומן הסתם מי שחולמת במשך שנים ארוכות על שדיים גדולים יותר מוכנה להשקיע בכך גם סכומים גבוהים יחסית.

כמה עולה הגדלת חזה?

ראשית, חשוב להדגיש שלשאלה "כמה עולה הגדלת חזה?" אין תשובה חד משמעית, שכן אין דין ניתוח אחד כדין ניתוח אחר, ישנם הבדלים מהותיים בין הגדלות חזה שונות – הן מבחינת סוג השתלים, הן מבחינת המקום בו מתבצע הניתוח ועוד.

מנעד המחירים, בהתאם, רחב למדי ומומלץ להגיע לייעוץ על מנת לקבל את הצעת המחיר עבור המקרה שלך.

הגדלת חזה דר שבשין

ממה מורכבת עלות הגדלת החזה?

עלותה של הגדלת החזה מושפעת כאמור ממספר מרכיבים, כשכדאי לדעת ששכרו של המנתח הפלסטי שמבצע את ההגדלה בפועל הוא רק נדבך אחד, ולא בהכרח זה הגדול ביותר, בעלות הכוללת.

מרכיבים נוספים במחיר הגדלת חזה הם עלות חדר הניתוח , עלותו של יום אשפוז (בחלק מהמקרים ניתן להשתחרר הביתה כבר לאחר מספר שעות, אבל ישנם גם ניתוחים להגדלת החזה שלאחריהם המנותחת נותרת לילה באשפוז) ועלותם של השתלים כמובן.

גם לאופן בו מתבצע הניתוח השפעה על השורה התחתונה במחיר, שכן להחלטות כגון מיקום השתל (מעל לשריר החזה או מתחתיו) ומיקום החתך דרכו יוחדרו השתלים (בבית השחי, בקפל התת שדי הנמצא בנקודת ההשקה של השד לגוף או מסביב לעטרה) השפעה על משך הניתוח ומידת מורכבותו.

מחירי השתלים

ישנם שני סוגי שתלים עגולים ואנטומיים. לכל אחד מהסוגים יתרונות וחסרונות, וכמובן שהשיקול העיקרי חייב להיות התאמה אופטימלית בין סוג השתל הנבחר לבין מבנה גופה כך שהמציאות בתום הניתוח תהיה הכי קרובה לחלום שלה – אולם כדאי לדעת גם כי השתלים האנטומיים הם לרוב יקרים יותר מאחיהם העגולים.

גם על סוג השתל עשויה להיות השפעה על מחירו, ופקטור נוסף הוא טיב החברה המייצרת את השתל הנבחר –   מומלץ שלא להתפשר על איכות השתלים, גם אם התוצאה היא מחיר השתלת חזה שגבוה בעוד אלף, אלפיים או אפילו 4000 ש"ח.

לא להתפשר על איכות המנתח

כמובן שגם על איכות הרופא המנתח מאוד לא מומלץ להתפשר, ובאופן כללי על מנת שהתוצאות תהיינה הכי יפות שאפשר, חובה לעבור הגדלת חזה אך ורק אצל כירורג פלסטי מומחה ומנוסה במיוחד.

ניתן, כמובן, לבצע סקר שוק על מנת למצוא הצעה איכותית ולא יקרה יתר על המידה לביצוע ההגדלה, אבל גם לזכור כל הזמן שכשמדברים על הגדלת חזה מחירים הם חשובים – אבל לא השיקול הראשון במעלה!

גודל השתלים המומלץ

כשמתחילים להתעמק באופציה של הגדלת חזה מחיר ההליך מושפע כאמור גם מההחלטה אילו שתלים להכניס לכיס שיוצר המנתח הפלסטי בבית החזה.

זוהי בחירה חשובה מאוד לא רק בהיבט הפיננסי כמובן, אלא גם המרכיב המרכזי בשביעות הרצון של המנותחות בסיומו של ההליך הכירורגי (או ליתר דיוק לאחר כחודש עד חודשיים, כשכל תופעות הלוואי כבר נעלמו וניתן לראות בבירור את המראה החדש של החזה).

למעשה ישנם 2 פרמטרים חשובים בבחירת השתלים: המבנה שלהם והנפח שלהם.

מבחינת המבנה האופציות הן שתלים אנטומיים ושתלים עגולים. שתל מהסוג הראשון שהצורה שלו היא כשל טיפה או אגס מדמה טוב יותר את המבנה הטבעי של השדיים. בהתאם התוצאה תהיה יותר מעודנת ויותר קרובה למראה של שדיים “אמיתיים”. השתלים העגולים לעומת זאת מייצרים מראה בולט יותר ובעל נוכחות עזה יותר, כשמצד שני הם עלולים להיראות מעט מלאכותיים ובפרט אם הם לא מתאימים למבנה הגוף של המנותחת. טביעת עין מדויקת של מנתח פלסטי מיומן מבטיחה המלצה נכונה על האופציה שתייצר את התוצאה המחמיאה ביותר, כשכמובן נלקחת בחשבון גם ההעדפה של האישה (שהיא זו גם שמחליטה בסופו של דבר).

מבחינת הנפח, המגמה בשנים האחרונות היא “להסתפק” בגודל צנוע יחסית ולא להפריז – בעיקר בגלל שכיום המראה הטבעי הוא זה שנחשב למחמיא במיוחד, ואילו שתלים עצומים נראים מלאכותיים. כמו כן מומלץ לא להניח שתלים גדולים מדי ביחס למשקל הגוף ולמבנה האישה, כדי שהם לא יכבידו עליה יתר על המידה (שהרי כפי שישנו ביקוש רב לניתוח הגדלת חזה, ישנו ביקוש ער גם לניתוחים להקטנת החזה). הממוצע הוא 200 עד 300 סמ”ק לשתל, ועבור נשים רזות ייתכן שהאופציה האידיאלית היא שתל קטן אפילו יותר.

מהי עלות ניתוח הגדלת חזה במקרים מיוחדים?

במסגרת ההיערכות לקראת הגדלת חזה מחיר הניתוח הוא כמובן פקטור בעל משקל בלתי מבוטל. מצד שני ישנם מצבים שבהם נדרש ניתוח הגדלת חזה עם מאפיינים מיוחדים שמייקרים את העלות – אבל אי אפשר להתעלם מהנחיצות שלהם.

מצב אחד שכזה הוא כשישנה א-סימטריה בחזה. אם השדיים אינם באותו גודל או לא ממוקמים באותו גובה, לצד ההגדלה עצמה הכירורג הפלסטי חייב לספק מענה גם לתיקון הא-סימטריה. מסיבה זו התכנון יהיה מורכב יותר ובחלק מהמקרים גם הביצוע – כך שנדרשת מיומנות גבוהה במיוחד וכן ניסיון בניתוחים ספציפיים מסוג זה. המחיר עשוי להיות בהתאם. 

עוד מצב שבו הגדלת חזה הופכת לניתוח מורכב יותר היא כשישנו צורך גם בהרמה, כלומר כשהשדיים גם קטנים יחסית וגם נפולים. במקרים אלה ההליך הכירורגי מתארך, ייתכן צורך באשפוז של יממה והעלות תהיה גם היא בדרך כלל גבוהה יותר במידה מסוימת.

העלות העקיפה של הגדלת חזה

על-מנת לבצע חישוב מדויק לחלוטין של מחיר הגדלת חזה, נדרשת הוספה של העלות העקיפה לסכום שמשולם למנתח. העלות העקיפה מורכבת בעיקר מאובדן ימי העבודה במהלך תקופת ההחלמה. אם הפסד זה מכוסה (למשל כשמדובר בשכירה שצברה מספיק ימי מחלה או ימי חופשה וממילא לא יכולה לפדות את תמורתם בכסף), אין צורך לחשב אותו – אבל אם למשל מדובר בעצמאית שלא יכולה לעבוד כרגיל במשך שבוע עד שבועיים, ייתכן שנדרש חישוב שכזה.

יחד עם זאת מדובר בתוספת שלא מייקרת באופן משמעותי מאוד את העלות, ועוד כדאי לזכור שכשהרופא המנתח מיומן מאוד, קרוב לוודאי שפרק הזמן הנדרש להחלמה יתקצר.

איך להבטיח יחס עלות תועלת משתלם במיוחד?

במציאות הכלכלית המורכבת שבה אנחנו חיים, עבור כל מי שמתלבטת אם לעבור הגדלת חזה מחיר התהליך הוא שיקול משמעותי. יחד עם זאת הפרמטר הנכון לפיו כדאי לבחון את האופציה הוא היחס שבין העלות לבין התועלת.

כמעט כל הנשים שעברו ניתוח הגדלת חזה דיווחו על שיפור של ממש לטובה לא “רק” בדימוי הפיזי אלא גם בהיבטים רגשיים. הביטחון העצמי משתדרג, מפלס ההנאה עולה ובסך הכל הגשמתו של החלום לגבי חזה גדול יותר ומושך יותר מייצרת חיים עם איכות גבוהה.

המסקנה: בחירה של מנתח פלסטי מנוסה שמסייע לבחור נכון את כל מרכיבי הניתוח מובילה למקסימום תועלת מהניתוח, ובהתאם למקסימום שביעות רצון מההחלטה להגדיל את החזה, כך שהמשקל של המחיר בתוצאה הסופית כבר אינו משמעותי במיוחד.

אולי יעניין אותך  גם :

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *